TECHNOLOGIE

Centrum dystrybucyjne PARTNER LOGISTIC jest jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Polsce. Klienci PARTNER LOGISTIC mają możliwość składania zamówień bezpośrednio drogą elektroniczną. Zamówienie trafia do Systemu Kierowania Magazynem klasy WMS – Warehouse Management System, dzięki któremu poprzez terminale komputerowe obsługiwane przez pracowników centrum, jest przygotowywane dokładnie, szybko i precyzyjnie. Gotowe zamówienie trafia do miejsca przeznaczenia dzięki sprawnie działającej sieci transportowej.

Zastosowany w zarządzaniu magazynem system WMS – Warehouse Management System, EDI – Elecronic Data Interchange umożliwia błyskawiczne – on-line – zmiany stanów zapasów, co umożliwia naszym usługobiorcom ich pełne monitorowanie i podejmowanie decyzji sprzedażowych zawsze w oparciu o aktualne dane. Najważniejszą zaletą tych rozwiązań jest dostarczanie towaru w momencie, kiedy jest on rzeczywiście potrzebny („delivery-just-in-time”), co zmniejsza zaangażowanie kapitału obrotowego podmiotów korzystających z usług PARTNER LOGISTIC. Realizacja zamówień jest również prowadzona przy wykorzystaniu systemów komputerowych i automatyki, dzięki czemu do minimum skrócimy czas niezbędny do realizacji zamówień na rzecz ostatecznych odbiorców produktów.